onsdag 20 oktober 2010

# 3 gråtfärdig


När jag inte serverar mina beroende i den utsträcknings som krävs blir jag som ett litet barn.

Just nu har jag inte ätit eller druckit något på 19 timmar.
Jag har inte heller rökt på cirka 16 timmar.


Dessa två anledningar gör mig till en känslomässigt instabil person. I denna stund sitter jag i en ljus datorsal i skolan. Ljuset stör mig otroligt mycket. Runt mig pratar folk, tjejer med pipiga röster och även dem stör mig.
Det spelas musik, någon jävla mainstream skit. Självfallet så stör det mig också. Även ljudet jag själv skapar när jag trycker på tangenterna stör mig.

Jag stör mig på att min fotolärare helt seriöst tror att jag kan finna inspiration här inne. I en jävla datorsal ska jag få fantasi i utlopp för min stora kreativitet och begåvning. mhm, det är ju jävligt lätt. Med vita väggar, vanligt jävla trägolv och generellt sätt tråkiga människor med tråkigt utseende runt mig.
Eller kanske inte, men just nu känns det som.

Jag stör mig på att jag är tvingad att stanna här i 25 minuter till. Jag stör mig på att jag missar tre-tåget hem. Jag stör mig på att jag får vänta 50 min efter vi slutat tills jag kan åka hem.

Jag stör mig på att jag känner mig livlös och likgiltig. Jag stör mig på att jag är gråtfärdig. Så mycket vill jag bort här i från. Så mycket känner jag mig instängd - TA MIG BORT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar