onsdag 20 oktober 2010

#2 beroende

Jag är inte bara rädd för allt som är runt mig. Jag är även beroende av det, inte utav rädslor utan av annat. Mitt mest uppenbara beroende är väl cigaretter. Annars är det även socker, kärlek, vänner, uppmärksamhet, beröm och så vidare.

Jag lider av svår separationsångest, jag vill inte säga hejdå till något. Jag vill inte att personer som står mig nära försvinner. Jag vill ha dem nära och att de ska älska mig lika hårt som jag älskar dem. i all evighet.

Det finns någon jag älskar, oerhört mycket. Jag älskar honom den mörkaste stunden på året och lika så den ljusaste. Min första önskan på morgonen är att han är bredvid mig och den sista på natten är att han är hos mig. Jag vill somna varje natt i hans varma famn och känna hans lena hud nära min. Jag vill känna hans mjuka läppar mot min hals och känna hans tunga andetag mot min nacke när han sover.


Om det finns ett ingenting och jag någonsin skulle hamna där. Så gör det inte så mycket bara jag har med mig honom. För jag vet att jag kan älskar honom så mycket - mer än någon annan i min ålder älskat någon annan tidigare. Jag vet att jag kan älska honom varje dag tills jag dör. Och jag vill vara hans idag, i morgon och för alltid.


en dag kanske du förstår hur mycket jag älskar dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar