söndag 22 maj 2011

Okej, jag vet inte ens vart jag ska börja? Jag känner mig så jävla grundlurad? Hur fan gick detta till?
Why did you fool me so bad?


Jag tyckte att allt kändes så jävla bra, hela tiden. Jag kände inte på mig något alls och helt plötsligt. Bara helt jävla borta.

Och ännu dummare, jag bryr mig fortfarande? Jag tänker hela tiden, vad jag än gör så är mina tankar på annat håll. Jag är orolig så jag får ont i magen och jag kollar mobilen hela tiden.

Har det hänt något eller är jag bara så jävla grundlurad man kan bli?

1 kommentar:

  1. Hej jag vet att du inte känner mig, men följt din blogg ett tag, du skriver så jävla fint. Och när jag såg detta inlägget tänkte jag att det där känner jag igen, och jag har med träffat Alex om det nu är han du skriver om och precis likadant gjorde han mot mig. Fick en att känna sig så jävla speciell, massa fina ord och lovanden. Men så efter att vi hade sett så bara "poff" så försvann han, pratade inte med en, skickade inte sms och dumma ursäkter. Killar är idioter och han är extremt duktig på att lura en, känns det som. Jag hoppas för dig att det blir bra att han hör av sig. Men var tvungen att kommentera, för fan va arg jag blir. När folk gör såhär. Hur har man mage till det. .. Förlåt om jag säger något du inte vill höra, du verkar vara en så fin och snäll tjej. Och snygg dessutom. Fortsätt skriva, det är du grym på. Kram

    SvaraRadera