torsdag 5 maj 2011

Jag har faktiskt en liten positiv dag idag. Jag är klar med min naturkunskap och psykologi, jag har skrivit av mig från Samhäll B och Religion. Och nästa vecka är jag klar med svenskan. Det känns bra, det känns otroligt bra.

Jag har faktiskt lyckats beställa en balklänning. Jag fick låna fina Jessicas men tyvärr passade den inte mig för jag har för små tuttar D: Men jag har beställt en och den är förhoppningsvis här om en vecka ungefär.


fast så är det ju som vanligt, ångest ångest. Jag vill inte bli vuxen. Idag är det en månad, en vecka och en dag tills jag sitter på flyget. Och det bara skriker å-n-g-e-s-t... Vad fan ska det bli av mig? En halvdan fotograf, men halvdana betyg och halvdan livslust. Jag är en nobody, jag lyckas inte med något.

usch, när fan ska mitt liv vända och när ska det kännas bättre?

1 kommentar:

  1. Synd att klänningen inte passade, men härligt att du hittat en ny!

    Du är fin. Kom ihåg det.

    SvaraRadera