söndag 3 juli 2011

kom ihåg.

Jag hoppas du förstår att jag är det bästa du någonsin haft. Jag hoppas du minns mig när jorden går under och himlen täcks av en violett nyans pyntad med ljus i tusen olika styrkor.

Jag hoppas du minns hur vi brukade få våra hjärtan att skaka när jordbävningarna och dess onda avsikter kommer för att föra dig ner till Helvetet.

Jag hoppas du minns mig och allt jag så självklart offrat för din skull, när du träffar djävulen själv. Och när han plågar dig i en evighet. Snälla minns mig, minns vad du valde bort.

Låt honom påminna dig om att jag är det bästa du någonsin haft och det bästa du någonsin kommer få. Låt honom påminna dig i all evighet om att du begick ditt största misstaget när du gick ut från vår dörr.

När du lämnade lägenheten vi kallade vår, när du lämnade livet vi byggt upp. När du flydde för att du är så förbannat jävla feg. Snälla minns mig då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar